جزئیات فراخوان و بازگشت پول پیش خرید گلکسی نوت 7 در ایران مشخص شد
جزئیات آتش گرفتن گلکسی نوت 7
برخی افراد پیش بینی می کنند این فراخوان گسترده، به خصوص در بزنگاه معرفی محصولات اپل، باعث تزلزل پایه های تجارت این کمپانی خواهد شد، اما دیگران معتقدند تعویض داوطلبانه فبلت مذکور به تثبیت جایگاه کره ای ها در سطح اول تکنولوژی و صنعت جهان کمک خواهد کرد.
با توجه به مشکلات عدیدهای که برای باتری گلکسی نوت 7 بوجود آمده است، سامسونگ با عذرخواهی رسمی، اعلام کرده که به صورت داوطلبانه گوشیهای فروخته شده را پس میگیرد. اما در این مورد سوالاتی برای کشور ایران و اینکه تکلیف افرادی که گوشی را در حال حاضر خریده یا پیشخرید کردهاند چه خواهد بود، پیش آمده است. ما در زومیت با پیگری موضوع جواب تمامی سوالات را جویا شدهایم که در ادامه میتوانید آنها را مطالعه کنید.
.:: جهت مشاهده جزئیات به ادامه مطلب مراجعه نمائید ::.
گلکسی نوت 7 سامسونگ گلکسی نوت 7 انفجار گلکسی نوت 7 گلکسی نوت ۷ سوختن گلکسی نوت مشکل باتری نوت 7 شایعات گلکسی نوت ۶ گلکسی نوت 7 اج گلکسی نوت 6 گلکسی اس7
در روزهای اخیر خبرهای متنوعی در مورد انفجار باتری گوشی گلکسی نوت ۷ به هنگام شارژ دستگاه به گوش میرسید که بالاخره سامسونگ را مجاب به عذرخواهی و فراخوانی عمومی دستگاه موردنظر کرد. اما سوالات متعددی برای کاربران ایرانی پیش آمده بود که تکلیف گوشیهای خریداری یا پیشخرید شده چه خواهد شد. ما نیز در زومیت با پیگیری این موضوع سعی کردیم پاسخی برای سوالات مکرر کاربران دریافت کنیم
ابتدا بیانیهی رسمی سامسونگ در این زمینه را مطالعه کنید:
با توجه به تعهد سامسونگ به تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت، ما جزئیترین گزارشهای دریافت شده از مشتریان را با جدیت پیگیری مینمائیم.
در پی دریافت گزارشهایی محدود در خصوص گوشی Galaxy Note7، تحقیقات دقیقی در این زمینه انجام پذیرفته که منجر به تشخیص مشکلاتی در سلولهای باتری این گوشیها گردیده است. تا تاریخ تهیه این بیانیه (۱۱ شهریور ماه) جمعاً تعداد ۳۵ مورد مشکل باتری از سراسر جهان گزارش شده که در حدود ۰.۰۰۳ درصد از کل تعداد دستگاههای به فروش رفته میباشد.
بر اساس تعهد سامسونگ به حمایت حداکثری از حقوق مصرف کنندگان ، علیرغم نرخ بسیار پائین بروز این مشکل، ارائه این محصول در سطح جهان تا حصول اطمینان کامل از سلامت تمامی گوشیها به تعویق افتاده است.
گرچه عرضه Galaxy Note7 هنوز به صورت رسمی در ایران آغاز نشده است، احتمال دارد تعداد اندکی از این محصول، زودتر در دسترس گروهی از هموطنان قرار گرفته باشد. از این رو شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است به صورت داوطلبانه امکان بهرهمندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار این مشتریان ارزشمند قرار دهد.
بدین منظور از تمامی دارندگان گوشی مذکور تقاضا میشود که تا پایان روز ۲۹ شهریور ماه، با مرکز تماس مشتریان سامسونگ به شماره 42132-021 تماس حاصل فرمایند تا همکاران ما راهنمائیهای لازم را جهت جایگزینی و یا مرجوع کردن این گوشیها، در اختیارشان قرار دهند.
ما نیز در زومیت با تماسی که با مرکز تماس مشتریان سامسونگ داشتیم، جزئیات خبر را جویا شدیم. اپراتور این مرکز ابتدا اعلام کرد که خریداران این گوشی جزو مشتریان ارزشمند سامسونگ هستند و سلامتی آنها بسیار اهمیت دارد، اعلام کرد که اگر گوشی گلکسی نوت 7 خریداری شده فاقد گارانتی باشد با مراجعه به نمایندگی میتوانید «میانگین قیمت گوشی» را دریافت کنید. البته مقدار دقیق این مبلغ اعلام نشد، اما اگر قصد تعویض گلکسی نوت ۷ خود را داشته باشید، میتوانید آن را با سری اس ۷ سامسونگ تعویض کنید.
اما اگر جزو افرادی هستید، که گلکسی نوت ۷ را پیش خرید کردهاید، از مرکزی که اقدام به این خرید کردهاید تماس برقرار کنید تا ظرف ۷۲ ساعت پول پرداخت شده عودت داده شود. از طرفی اعلام شد که گوشیهای پیشخرید شده به جای تاریخ قبلی اعلام شده که ۱۴ شهریور ماه بود از مهر ماه و تاریخی نامعلوم به دست خریداران خواهد رسید.
آیا شما گلکسی نوت ۷ را خریداری کردهاید؟ چه تصمیمی برای حل مشکل پیش آمده دارید؟
گلکسی نوت 7,سامسونگ گلکسی نوت 7,انفجار گلکسی نوت 7,گلکسی نوت ۷,سوختن گلکسی نوت,مشکل باتری نوت 7,شایعات گلکسی نوت ۶,گلکسی نوت 7 اج,گلکسی نوت 6,گلکسی اس 7